Saturday, October 22, 2016

Vir Suksesvolle Handel En Belegging You Need A Wins Sone

Vir suksesvolle handel en Belegging You Need A Wins Sone Online Trading Akademie, Hoof Onderwys, produkte en dienste Beampte So dikwels in die handel wêreld, ek hoor mense praat oor waar die prys is waarskynlik volgende draai, waar is die volgende belangrike vraag en aanbod vlak, waar is die volgende groot mark skuif gaan ontstaan ​​uit, en so aan. Die vraag wat ek byna nooit hoor iemand vra is: "Waar is die volgende groot wins sone?" Dit is een van, indien nie die belangrikste dinge om te oorweeg wanneer spekuleer in markte. Die wins sone is die afstand in prys tussen die beginpunt en die wins teiken prys. Wanneer jy soek na handelsgeleenthede, mense is geneig om te fokus op waar die volgende groot beurt in die prys sal gebeur. Soos ek dikwels skryf oor hierdie beurte gebeur prysvlakke waar vraag en aanbod is uit balans. As jy op soek na kaarte, sal jy vind dat daar baie vraag en aanbod vlakke. Geensins is ons belangstel om handelsgeleenthede by al die vlakke wat ons vind. Trouens, by die oorweging van wins sone in die filter mengsel, sou ons die meeste van die vraag en aanbod vlakke vind ons ignoreer en smal ons fokus na die vraag en aanbod vlakke wat groot wins sones wat verband hou met hulle. Om die konsep van wins sone en die belangrikheid daarvan in die handel te verduidelik, laat ons 'n blik op 'n handel geleentheid van die brein Vraag-en Aanbod Grid en 'n lewendige handel sessie Ek het verlede week vir ons studente. Hier is ons op soek na 'n klein tyd raam grafiek van die NASDAQ van verlede week. Die swart streep naby die top van die grafiek is uitgebrei van 'n sterk vars voorraad sone nie gesien word op die grafiek. Dit is hier waar ons daar sal na verwagting meer bereid aanbod as vraag wees. Die grafiek voorgestel dat banke verkoop op hierdie gebied soos aangedui op die vraag / aanbod rooster. Die omkringde gebied op die kaart is die "wins sone" wat beteken daar is geen vraag na prys verhoed beweeg deur daardie gebied. Die handel geleentheid was kort op die verskaffing vlak en wins uit 'n nadeel te beweeg deur die omkringde gebied om die vlak vraag hieronder te verkoop. Ook, as jy wonder oor al die prys aksie bo dat omkringde gebied, wat glad nie te eis. Ons verwag dat die prys om te beweeg dwarsdeur daardie gebied. Die belangrikste element hier is om te identifiseer waar die vraag en aanbod is, dan kyk na die huidige prys, en uiteindelik bepaal die "pad van minste weerstand" want dit is waar die volgende beweging in die prys is geneig om te gaan. Betekenis, die prys is waarskynlik 'n relatief maklike tyd beweeg deur daardie omkringde gebied het, die wins sone, want daar is geen koop bestellings om dit te stop, die prys aksie vertel ons hierdie. Hou in gedagte 'n baie belangrike punt hier: Ons kom al hierdie gevolgtrekkings voordat ons die handel te betree. Jy moet jou analise uit te voer in vooraf en maak jou besluite voor dit tyd om die knoppie te druk of dit sal nooit werk nie. Soos ek vroeër genoem, is daar baie vraag en aanbod vlakke op 'n grafiek en baie groot en klein winsmarges. Die sleutel vir die slim handelaar is om in staat wees om objektief vraag en aanbod vlakke te identifiseer. Dan en slegs dan sal jy in staat wees om vraag en aanbod vlakke wat groot wins sones wat verband hou met hulle te vind. Wat ek doen is ignoreer die meeste vraag en aanbod vlakke op 'n grafiek en net fokus op die mense wat 'n groot afstand (groot wins sone) tussen hulle het. Dit beteken twee dinge. Eerstens, dit bied natuurlik 'n aantreklike risiko / beloning geleentheid. Tweede en ewe belangrik, hoe groter die wins sone, hoe groter is die waarskynlikheid dat die handel uit te werk. Dit is omdat wanneer jy 'n groot wins sone, per definisie jou vraag en aanbod vlakke is ver uit op die vraag en aanbod kurwe. Die begin van jou ambagte te markprys uiterstes verhoog die waarskynlikheid van sukses. Om beter te verstaan ​​die konsep van wins sone in die handel, dink aan winsmarges in enige ander besigheid. Dink aan hoe maatskappye wat produkte verkoop te bepaal wat om te verkoop. Die meeste van die besluit, indien nie alle van dit kom neer op winsgrens. Dink aan maatskappye wat produkte produseer en hoe hulle besluit wat om te produseer. Die meeste, indien nie alle van daardie besluit kom neer op winsgrens. Die besluit oor watter handelsgeleenthede om jou hard verdiende geld op in gevaar is absoluut nie anders nie en in werklikheid, te karteer ons winsgrens op dieselfde manier as 'n suksesvolle maatskappy sou doen. Hoop dit is nuttig. Lekker dag.


No comments:

Post a Comment